Salutare lume!

Mi-am facut si eu blog! Nu pentru ca nu aveam ce face. Adica nu am ce face, adica ma plictisesc, dar asta nu este singurul motiv :). Vreau sa-mi dau si eu cu parerea! Asta este adevarul: cred ca pot spune multe și mai cred ca pot s-o fac mai bine ca mai toti cei care-si dau cu parerea despre orice cacat prin blogosfera! Practic asta ma determinat: nervii adunati citind multe-multe texte in pauza de cafea. Texte devenite tot mai slabe, comentarii tot mai tampite de la o zi la alta  si m-am satuart! Ia sa vedem totusi daca o sa ma pot ridica la vreun nivel mai acatarii. Ca eu ma pot lauda cu multe, nu e nimeni obligat sa fie de aceeasi parere cu mine. Asadar, sa ne auzim cu bine! Si sa ne citim la fel. V-am pupat! (pe unele, nu pe toti)
----
Raman al dvs. Costica Popescu!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bah vezi ce scrii despre servici, k te torn la sefa :))

Copyright © 2009 - John Pope's paraphernalia - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template